Nová a lepší Pošta bez hranic

Od února 2021 budete moci přejít na nový klientský účet Pošty bez hranic.
Seznámit se ale můžete už teď. Vzali jsme to pěkně od podlahy
a nový klientský účet nebude jen nástroj na posílání balíků, ale víceúčelový nástroj pro expanzi.

přechod

Jak přejít do nového účtu

Naší snahou bylo aby byl přechod bezpečný a jednoduchý. Od 15. února můžete v současném klientském účtu přejít do nového rozhraní. Na hlavní stránce si můžete vygenerovat odkaz, autorizaci provedete zadáním hesla ke klientskému účtu. Následně provedete registraci, díky které dostanete administrátorský přístup do nového účtu.

Pokud máte více registrovaných firem (více ID), můžete se všemi přejít pod jeden uživatelský účet a mezi firmami přepínat. Pokud se Vás tento scénář týká, v klientském účtu každé firmy klikněte na aktivační odkaz. U první firmy proveďte registraci, u dalších firem už se pouze přihlašujte. Důležité je, abyste přišli vždy z odkazu ze „starého“ klientského účtu, který je pro každou firmu jedinečný.

Časté dotazy

Nejčastější dotazy ke klientskému účtu, funkcím, přechodu a termínech

Od 15. února bude umožněn přechod ze starého prostředí do nového. Nová verze se pro klienty Pošty bez hranic bude uvolňovat postupně, aby nedošlo k zahlcení zákaznického centra. Proto, pokud ještě nemáte přechod ze starého účtu k dispozici (obrázek výše), nezouvejte, v následujících dnech a týdnech se Vám tato možnost objeví.

Ano. Nejméně do 31. března 2021 budou v provozu obě rozhraní klientského účtu Pošty bez hranic. 

Náhledové obrázky najdete níže. Po prvním přihlášení do klientského účtu si můžete projít interaktivní prohlídkou. 

V první verzi klientského účtu máte k dispozici novou správu firem, uživatelů a rolí, přehled tiketů, novou znalostní bázi a především moduly Fulfillmenton a Delegaton. Ty Vám postupně představíme v dalších týdnech. 

Vývoj tím ale rozhodni nekončí. Naopak! Nové rozhraní nám dává příležitost vyvíjet další funkcionality, které Vám usnadní expanzi na zahraniční trhy a zjednoduší správu firmy.

Ano. Chceme více zapojit klienty do vývoje Pošty bez hranic a dělat tak naší službu jedinečnou.

Plán vývoje bude k dispozici v prvních měsících po spuštění.

Objevili jste bug? Máte nápad na užitečnou funkci? Budeme rádi když nám dáte vědět na it@postabezhranic.cz

Vlastnosti

Jedna firma, více uživatelů.
Jeden uživatel, více firem

Často jsme dostávali dotazy na správu firmy pomocí více uživatelů s různými rolemi.Přání bylo vyslyšeno. Nyní můžete kromě správce, nastavit role jako sklad, fakturace, expedice atd.. Je čistě na Vás, jaké role svým uživatelům vytvoříte.

Každý uživatel musí mít vytvořený účet, které patří jen jemu. Posléze může založit firmu nebo může být pozván správcem do již existující.

Zároveň platí, že i jeden uživatel může být ve více firmách, které mají vlastní ID.

Vlastnosti

Mít přehled je základ

Jednou z nejčastěších potřeb našich klientů je mít přehled o zásilkách. V přehledu zásilek najdete všechny zásilky směřující k adresátovi. A to už od stavu jejich zadání do systému, přes tisk štítku až k úplnému doručení.

Adresát si nepřevzal zásilku nebo ji reklamuje? Vše najdete ve zpětných zásilkách, které Vám zpracujeme na našem depu a odešleme zpět. Máte individuální svoz? Zásilky k Vám doputují při dalším svozu.

Správa rolí a uživatelů

Posílejte zásilky jednoduše.

Z našich dat vyplývá, že uživatelé chybují při manuální zadáváním zásilek. Proto jsme přešli z tabulkové vypisování zásilek pro každou zemi do „formulářového“. 

Výhodou je menší chybovost a přehledné zadávání krok po kroku. Navíc můžete zásilky zadávat nezávisle na zemi. 1 klik navíc znamená mnohem menší pravděpodobnost chyby. 

Navíc pro chystáme i automatické opravování chyb a doplňování PSČ, ulice, čísla popisného a další. Zásilky můžete jako dosud importovat hromadně CSV souborem nebo přímým zadáním přes API.

tikety

Přehled tiketů přímo v účtu

Hledáte po mailech svoje zprávy, už si nepamatujete, jaké zásilky jste řešili s infolinkou? Co je vyřešeno a co ještě ne? S tím je konec. Kromě toho, že můžete posílat tikety a dotazy přímo z klientského účtu, máte nyní přehled i o všech otevřených i uzavřených tiketech.

Pro správné fungování doporučujeme posílat tikety přímo z klientského účtu.

Znalostní báze

Vše, co musíte vědět je na jednom místě.

Za 11 let fungování Pošty bez hranic rostl počet dopravců rychlým tempem. A právě znalost všech procesů, parametrů, avizací, příplatkových položek a dalších informací může hrát zásadní roli pro spolehlivou dopravu do zahraničí.

Ať už jste manager, logistik, vývojář nebo správce e-shopu. Znalostní báze Pošty bez hranic bude ode dneška vašim parťákem. Vždy v ní najdete ty nejaktuálnější informace o všech přepravcích nabízených Poštou bez hranic nebo přehledněji strukturovanou API dokumentaci.

Prohlídka klientského účtu

Seznamte se s novým rozhraním dříve, než do něj naplno přejdete se svou firmou.

Staňte se testery

Testeři dostanou přednostní přístup ke klientskému účtu. Cílem je odhalit případně bugy, navrhnout vylepšení a dát ucelenou zpětnou vazbu na nové rozhraní. Jako testeři navíc dostanete detailní prohlídku systémem.