Čistíme depa zpětné logistiky. Nechte si poslat své zásilky. Poradíme, jak na to

Zásilky je často nutné dostat nejen k adresátovi, ale i zpět. Pro takové zásilky si děláme před Vánoci prostor. Pomoci nám můžete i Vy.

Je to tady, první Black Friday českých e-shopů tradičně startují mnohem dříve, než je zvykem v USA. Vánoční sezóna se začíná rozjíždět. Zároveň to znamená, že i počet balíků směřujících zpět (nepřevzaté, reklamované, dodavatelské) se výrazně zvyšuje. Proto je nyní ideální doba vyčistit depa od zpětných zásilek. Přečtěte si, co můžete udělat pro hladký průběh doručování tam i zpět.

Pořádek (na depu) dělá přátele

Stav Vašich zpětných zásilek / dodavatelských balíků můžete vždy zkontrolovat v klientském účtu Pošty bez hranic. Na tom samém místě si také můžete nechat poslat své zásilky zpět. Prosíme všechny klienty Pošty bez hranic, aby si tyto zásilky nechali poslat, abychom mohli zajistit co nejhladší průběh zásilek směřujících tam i zpět během vánoční sezóny.

V ideálním případě si v nastavení klientského účtu zvolte, abychom Vám zpětné a dodavatelské zásilky odesílali automaticky. Níže najdete návod, jak si zásilky nechat poslat a jak tuto možnost nastavit automaticky.

Návod: Jak poslat zásilky zpět na Váš sklad

KROK 1: V menu klientského účtu přejděte do sekce Dodavatelé / Reklamace – nebo Nepřevzaté zásilky. 

KROK 2: V obou přehledech najdete pod seznamem zásilek tlačítko ODESLAT BALÍK ZPĚT DO VAŠEHO SKLADU. Balíky Vám bez prodlení posíláme zpět na adresu, kterou jste nám poskytli.

Jak nastavit automatické zásílání zpětných zásilek

Zpětné zásilky / reklamace nebo dodavatelské balíky Vám také můžeme odesílat automaticky. Podmínky si můžete nastavit sami a nemusíte tak neustále kontrolovat stav zásilek. Na vánoční sezónu doporučujeme nastavit možnost automatického posílání zásilek bez ohledu na den nebo počet.

KROK 1: Přejděte do nastavení klientského účtu.

Klientský účet --> Nastavení

KROK 2: Zaškrtněte možnost uvedenou na obrázku. Případně si určete dny, kdy chcete, abychom Vám zásilky expedovali zpět.

KROK 3: Nezapomeňte nastavení uložit tlačítkem na konci nastavení.

Děkujeme všem, kteří spolupracují na co nejhladším průběhu doručování během Vánoc. Změny, které je potřeba udělat, jsou hotové do 5 minut, ale pro provoz na skladu zpětných zásilek jsou naprosto klíčové.

Přejeme úspěšnou sezónu, Black Friday i celý zbytek náročného roku 2020. Tým Pošty bez hranic

Komu článek pomůže? Pošlete mu ho

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on pocket

Další čtení pro e-shopaře

Dopravci

Státní svátky Rumunsko a Slovinsko

Ve dnech 21. a 25. 6. jsou státní svátky v Rumunsku a Slovinsku. Tyto dny nebudou cíloví dopravci v těchto státech doručovat zásilky. Podej zásilek

Expandujete? Budeme Vám nablízku

Zjednodušujeme e-shopům cestu do Evropy. Už 10 let.

Pošta bez hranic

Zásilky do celé EU, UK i na Ukrajinu

Jen za rok 2020 jsme dopravili 3 000 000 zásilek českých a slovenských e-shopů. Zásilky s námi posílají Footshop, Vivantis, Bonami, Dedoles a tisíce dalších.